niedziela, 6 stycznia 2013

2. Duży Czerwony Miś


nazwa zabawki / name of toy: Duży Czerwony Miś
właściciel / owner: Mariusz
wiek zabawki / age of toy
: 28
rok zdjęcia / year of the photo
: 1986
projektant / designer
: nieznany
kraj / country
: Polska
komentarz albo historia / comment or history
:
Zdjęcie wykonał mój ojciec radzieckim aparatem Fed4, który zresztą z powodzeniem służy mi do dziś. Chłopiec na zdjęciu to ja, a przytulankę, choć nieco skrzypiącą i twardą, bo wypchaną prawdopodobnie jakimiś trocinami, będąc małym chłopcem mianowałem królem wszystkich przytulanek jakie posiadałem. Nic dziwnego, był przecież największy i najstarszy ze wszystkich moich zabawek. Nie miał imienia. Po prostu był. Patrzył jak dorastałem. Najpierw ja, później moja młodsza siostra. Jeszcze niedawno widziałem go gdzieś wśród rupieci w rodzinnym domu :-).


Lubię to / Like it on facebook.com.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz