wtorek, 19 marca 2013

22. Wacek



nazwa zabawki / name of toy: Wacek
właściciel / owner: Karolina
wiek zabawki / age of toy: 40 lat
rok zdjęcia / year of the photo: 2013
kraj / country: Polska
komentarz albo historia / comment or history:


Oto Wacek (trochę mi wstyd za to imię, ale cóż...). To ukochany miś z dzieciństwa, którego mam do dziś. Był to pierwszy miś mojej starszej siostry. Potem ja go odziedziczyłam i przez wiele lat tylko w jego towarzystwie potrafiłam zasnąć. Wacek jest teraz już starszym panem, po wielu operacjach m.in. niezbyt udanej operacji plastycznej nosa oraz brzucha. Wiele przeżył – psy i pralka pozbawiły go narządów wewnętrznych a wredne koleżanki z kolonii letnich wyrzucały go przez okno. Zwiedził kawał świata. A mimo to wciąż przy mnie trwa. (Wacek nie jest zbyt fotogeniczny i nie lubi lansować się na zdjęciach, ale to dusza człowiek! A właściwie dusza miś!)

Lubię to / Like it on facebook.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz